معرفی، آنالیز و مقایسه محصولات

معرفی، مقایسه و راه اندازی ماژولهای اثرانگشت FPM10A،SM630،R30xوFP20

آموزش رایگان راه اندازی به کمک بردهای راه انداز FDB ، هر آنچه بخواهید در مورد اثرانگشت‌ها بدانید...

امروزه از سیستم‌های متعددی برای حفاظت و ثبت اطلاعات منحصر به فرد هر شخص استفاده میشود که از جمله آنها میتوان به تشخیص چهره ، تشخیص قرنیه ، DNA و تشخیص اثر انگشت اشاره کرد. در این نوشته ما به پنج ماژول اثر انگشت پرکاربرد اشاره کرده‌ایم که شما می‌توانید با توجه به پروژه و محل استفاده آن از این ماژولهای اثرانگشت استفاده کنید.

ویژگی‌های نرم افزاری این ماژول‌ها شامل ثبت انواع توابع پردازش و تشخیص اثر انگشت ، تطبیق اثر انگشت ، جستجوی اثر انگشت ، حذف اثر انگشت و…  می‌باشند. این ماژول ها همچنین دارای ویژگی‌هایی چون سنسور نوری ، پردازنده DSP سرعت بالا ، تراشه‌های فلش با ظرفیت بالا ، الگوریتم‌های تطبیق اثر انگشت با عملکرد بالا و… می‌باشند.

تجارب عملی تیم فنی پژوهشگران الکترونیک و رباتیک :

با توجه به اینکه تمام این ماژول‌ها توسط تیم فنی پژوهشگران الکترونیک و رباتیک راه اندازی و تست شده است و در محصولات و پروژه های مختلفی بکار برده شده است، بر آن شدیم تا تجربیات خود را در قالب مقاله ای در میان گذاشته تا پژوهشگران گرامی را در انتخاب ماژول اثرانگشت مناسب یاری کنیم.

دانلود:

مقاله معرفی، مقایسه ماژولهای اثرانگشت به همراه معرفی بردهای راه اندازی آنها

پیشنهاد ویژه:

راه اندازی هر کدام از ماژول‌های اثر انگشت شاید کار پیچیده ای به نظر برسد، و نیاز به کدنویسی و راه اندازی هر قسمت و عملکرد آن می باشد. ولی با وجود برد راه انداز FDB راه اندازی هر ماژول اثر انگشتی بسیار سهل و آسان است، چرا که به سادگی هرچه تمام تر و با AT Command می توان اثرانگشت‌ها را شناسایی ، ذخیره ، جستجو و یا حذف کرد.

همان طور که در مقاله فوق اشاره شد، راه حل راه اندازی ساده و بدون درد سر هر کدام از ماژول های اثر انگشت ( FPM10A ، SM630 ، R30x و FP20 ) به همراه قابلیت های فنی و کاربردی ، استفاده از برد طراحی شده توسط پژوهشگران است، لذا ما برد راه انداز ماژولهای اثر انگشت به نام FDB را به خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم:

FDB With module

.

لینک اطلاعات تکمیلی مجموعه بردهای FDB:

برای راه اندازی هر ماژول اثر انگشتی برد راه اندازی یا همان FDB طراحی شده است، این بردها را می توانید از فروشگاه پژوهشگران تهیه نمایید.

برد FDB-300 راه انداز ماژولهای اثرانگشت R301 و R308

برد FDB-630 راه انداز ماژول اثرانگشت SM630

برد FDB-510 راه انداز ماژول اثرانگشت FPM10A

برد FDB-520 راه انداز ماژول اثرانگشت FP20

 

فیلم راه اندازی، آموزش و تست عملکرد برد FDB:

برای نمونه ماژول اثرانگشت FP20 و برد راه انداز آن یعنی FDB-520 در کلیپ زیر راه اندازی شده است، در کلیپ زیر شما خواهید دید که چه ساده و راحت از تمام امکانات ماژول اثر انگشت استفاده شده است. در کلیپ زیر ماژول اثرانگشت به برد FDB متصل شده و در نهایت از طریق رابط USB به TTL به کامپیوتر متصل شده است، بدیهی است همین عملکرد در راه اندازی با میکروکنترلر هم عیناً صادق است.

مدیر و موسس

همواره يادمان باشد: مردان بزرگ اراده مي‌کنند و مردان کوچک آرزو، لذا افراد بزرگ، هميشه به دنبال ايده‌هاي بزرگند و افراد کوچک به دنبال افراد بزرگ؛ پس همواره آنقدر کامل باش که بزرگترين تنبيه تو براي ديگران گرفتن خودت از آنها باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا