توسعه دانشمعرفی، آنالیز و مقایسه محصولات

معرفی پریز هوشمند چهارراهی

در این پست به بررسی دقیق و کامل پریز هوشمند چهارراهی پرداختیم.

پریز‌های هوشمند چهارراهی می‌توانند تغییراتی بزرگ‌تر از آنچه که تصور کنید در خانه‌تان ایجاد کنند. این دوشاخه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که لوازم خانگی را هوشمند سازی می‌کنند. به عنوان نمونه، زمان عبور جریان برق را کنترل می‌کنند یا اینکه با دوشاخه‌های هوشمند می‌توانید تجهیزات الکترونیکی را از طریق تلفن همراه تنظیم و نظارت کنید.

پریز چهار راهی هوشمند با قابلیت کنترل اینترنتی با موبایل، دارای چهار خروجی با قابلیت کنترل مستقل و امکان تعریف زمان بندی و… برای هر خروجی، مدیریت راحت وسایل برقی از هرجای دنیا، قابلیت کنترل با دستیارهای صوتی، قابلیت اتصال به مودم، راه حلی آسان برای هوشمند کردن هرچیزی …

این محصول را دارای دو خروجی ۱۰ آمپر با قابلیت کنترل مستقل هر خروجی از هرجای دنیا با اپلیکیشن موبایل – قابلیت تعریف تایمر و زمان بندی برای هرخروجی – دارای یک سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش .

این محصول یکی از قوی ترین ها در نوع خودش هست که ساخت شرکت پک نیز می باشد. شما می توانید از طریق فروشگاه پژوهشگران خریداری کنید.

تیم فنی پژوهشگران

ما گروهی از اعضای قدیمی پژوهشسرای رباتیک مشهد مربوط به سالهای دهه 80 و... هستیم، دور هم جمع شدیم و قصد داریم نتایج R&D خود را در پژوهشگران به تألیف درآوریم...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا