معرفی، آنالیز و مقایسه محصولات

دستگاه سرعت سنج، شتاب سنج و زاویه سنج با دقت 0.1 درجه

پس از سالها تلاش در زمینه‌ی سنسورها و سیستم های هدایت و ناوبری، موقعیت یابی و تشخیص سرعت، شتاب و زاویه بر آن شدیم، تا نسخه ای از آنرا برای علاقه‌مندان حوزه رباتیک ارائه دهیم.

AHRS

دستگاه پیشرفته AHRS پژوهشگران در نسخه صنعتی با خروجی سریال RS485 و TTL زوایای کلیدی اویلر را شامل زوایای Pitch ، Roll و Yaw و علاوه بر آن اطلاعات کلیدی شتاب(Accelerometer) و سرعت زاویه ای (Gyroscope) را در هر سه محور X,Y,Z ارائه می دهد.

زاویه حول محور قائم بر دستگاه یا همان Yaw از اهمیت ویژه ای در ربات های پیشرفته و سامانه های هدایت و ناوبری برخوردار است که این دستگاه با دقت 0.1 درجه آنرا ارائه می دهد. قابل ذکر است که دقت زوایای Roll و Pitch بیش از 0.01 درجه است.

این دستگاه کاملاً صنعتی طراحی شده است لذا در مقابل ارتعاش و ضربه مقاومت است همچنین نسبت به نوسانات دما کاملاً ایمن است!

کاربرد این دستگاه:

این دستگاه که شامل یک IMU بوده و با توجه به پردازش برروی داده های خام در واقع یک AHRS را ایجاد می کند به طور معمول در صنایع هوافضا بویژه UAV ها ، موشکها و سفینه های فضایی بکار می رود اما در مصارف بسیاری همچون گوشی های هوشمند، ربات ها ، کنسول های بازی ، اسباب بازی ها و …. نیز نقش پررنگی دارد.

در کل با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، امروزه شاهد این هستیم که سیستم های ناوبری برپایه اینرسی و ادوات کنترل کننده درونی نظیر IMUها و AHRSهادر هر جایی که نیاز به کنترل موقعیت و جهت و… باشد نقش اساسی و کلیدی را ایفا می کنند.

  • صنایع دفاعی و موشکی
  • سیستم های هدایت و ناوبری کشتی
  • صنایع پزشکی
  • سیستم های هدایت و ناوبری رباتهای مین یاب، امدادگر، @Work و …
  • شیب سنج یا تراز سنج دقیق
  • سرعت سنج

خرید این دستگاه:

[maxbutton id=”2″ url=”http://shop.rngo.ir/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-roboticngo/482-ahrs.html” text=”خرید دستگاه AHRS” ]

 

 

.

مدیر و موسس

همواره يادمان باشد: مردان بزرگ اراده مي‌کنند و مردان کوچک آرزو، لذا افراد بزرگ، هميشه به دنبال ايده‌هاي بزرگند و افراد کوچک به دنبال افراد بزرگ؛ پس همواره آنقدر کامل باش که بزرگترين تنبيه تو براي ديگران گرفتن خودت از آنها باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا