ماجراهای اعضا

تصاویری کوتاه از فینال مین یاب خودکار در ایران اپن 2014+برنامه سال آتی

تصاویری که مشاهده می کنید ، مربوط به ربات مین یاب RoboticNGO در سال 93 در فینال مسابقات نهمین دوره روبوکاپ آزاد ایران می باشد. این ربات در این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه اول گردیده است.

در حال حاضر اعضای کلیدی گروه پژوهشگران الکترونیک و رباتیک آقایان سید احمد موسوی، جمشید توانا و حمید داوودی شاندیز می باشند.

توجه:

گروه RoboticNGO سال آینده نیز قصد دارد در مسابقات بین المللی IranOpen2015 شرکت نماید، از آنجا که این گروه قهرمان 2 سال پیاپی این مسابقات و … می باشد و بنا به تجربیات مختلف و انگیزه های معنوی گروه ، تیم RoboticNGO در دوره آتی قصد دارد با شیوه ای نوین در مسابقات حضور پیدا کند.

بنا به تصمیم گروه در دوره آتی هدف انتقال تجربیات و آموزش تخصص رباتهای مین‌یاب موجود در گروه به سایرین است، بدین صورت که کارآموزانی به عنوان عضو، به عضویت تیم درآمده و در طول مدت آماده سازی ربات علاوه بر مشارکت در ساخت، آموزش نیز پیدا می کنند.

افرادی که تمایل دارند در گروه به عنوان عضو کارآموز مشارکت داشته باشند، هرچه سریعتر درخواست عضویت خود را به همراه اطلاعات کامل(اطلاعات تماس، رزومه کاری و …) به ایمیل Info@RoboticNGO.com ارسال نمایند.

باتشکر

سید احمد موسوی

مدیر و موسس

همواره يادمان باشد: مردان بزرگ اراده مي‌کنند و مردان کوچک آرزو، لذا افراد بزرگ، هميشه به دنبال ايده‌هاي بزرگند و افراد کوچک به دنبال افراد بزرگ؛ پس همواره آنقدر کامل باش که بزرگترين تنبيه تو براي ديگران گرفتن خودت از آنها باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا