توسعه دانش

تعمیر آیفون تصویری

در این ویدئو به یکی از مشکلات شایع در آیفون ها و راه حل تعمیر آن میپردازیم.خیلی راحت با تماشای این ویدئو میتوانید آیفون تصویری و یا قدیمی خود را تعمیر کنید و مثل روز اول از آن استفاده کنید.

در آیفون های تصویری از میکروسوییچ ها یا به اصطلاح بازاری قطع کن یا هوک جهت قطع و وصل نمودن صدا و تصویر و … استفاده می شود ازین رو بسیاری از قطعی صدا ها و خرابی تصویر و نداشتن تصویر در آیفون تصویری مربوط به این قطعه می باشد. به طور کلی قطعه مورد استفاده در آیفون(هوک) از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است و خرابی بسیار بالایی نسبت به قسمتهای دیگر آیفون الکتروپیک دارد.

این قطعه در اصطلاح بازاری یعنی هوک. بسیاری از تعمیرکاران آیفون تصویری قطعات هوک رو به عنوان اولین قطعه برای تعمیر آیفون تصویری خود بکار می برند چرا که این قطعه الکترونیکی بسیار مورد خرابی قرار می گیرد.

قطعه هوک در آیفون های تصویری به شکل های متعدد دیده میشود اما اغلب آیفون های تصویری ازین قطعه هوک استفاده میکنند اما در برخی مدل ها نیز مدل دیگری از هوک دیده میشود.

قطعه هوک بعد از گذشت چندین سال دارای رسوب شده و به خوبی تصویر و صدا را متصل نمی کند. ازین رو جهت شستشوی این قطعه و تعمیر مانیتور از اسپری خشک استفاده می شود.

مدیر و موسس

همواره يادمان باشد: مردان بزرگ اراده مي‌کنند و مردان کوچک آرزو، لذا افراد بزرگ، هميشه به دنبال ايده‌هاي بزرگند و افراد کوچک به دنبال افراد بزرگ؛ پس همواره آنقدر کامل باش که بزرگترين تنبيه تو براي ديگران گرفتن خودت از آنها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا