آموزش رزبری پایرزبری پای
موضوعات داغ

آموزش رزبری پای Raspberry Pi جلسه اول

معرفی برد رزبری پای یا به عبارت برخی از دوستان رسپبری پای Raspberry Pi ، آشنایی با پلتفرم آن و آموزش نصب سیستم عامل Raspbian بر روی آن

با توجه به گسترش روز افزون کاربرد های این پلتفرم استاندارد در حوزه علوم کامپیوتر ، الکترونیک و رباتیک بر آن  شدیم تا یک مجموعه آموزشی کامل و کاربردی به منظور درک هرچه بهتر مینی کامپیوتر های رزبری پای برای شما تدوین کنیم.

در این جلسه به معرفی پلتفرم  رزبری پای 3 و نیز روش نصب سیستم عامل Raspbian خواهیم پرداخت.

امید است که به یاری خدا بتوانیم آموزش ها را به سطح مطلوبی برسانیم که در پروژه های حرفه ای مورد استفاده دوستان قرار گیرد . در ضمن خواهشمندیم با بیان نظرات و سوالات خود به بهبود کیفیت آموزش ها کمک نمایند.

[maxbutton id=”2″ url=”http://shop.rngo.ir/145-raspberry-pi-oth” text=”تهیه برد رزبری پای و تجهیزات مرتبط – فروشگاه پژوهشگران” linktitle=”برای مشاهده و یا خرید این محصولات در فروشگاه پژوهشگران کلیک نمایید…” ]

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من فایل zip نوبز رو دانلود کردم از حالت اکسترکت خارج کردم مثل آموزش و قبل از اون مموری رو فرمت کردم. و اداپتور دو آمپر جنس خیلی خوب خریدم و وصل کردم بهش و اچ دی ام ای رو هم زدم به تلوزیون موس هم وصله مموری 8 گیگ کلاس ده هستش تلوزیون هم رو همون اچ دی ام ای رزبری هست اما بالا نمیادش توروخدا کمکم کنید مدل رزبری هم +1A هست.
    اگه میشه جوابش رو به ایمیلم بفرستید.
    ممنون از شما که وقتتون رو گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا