ماجراهای اعضا

نتایج نهایی سیزدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی

    باز هم افتخاری دیگر!!!

    کسب مقام دوم روبات مین یاب در سیزدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی توسط اعضای تیم مین یاب روبوتوس بر تمامی اعضای انجمن مبارک باد.

     در ابتدا  جا دارد از زحمات بی دریغ استاد گرامی، جناب آقای آشوری کمال تشکر را داشته باشیم.

    تیم مین یاب روبوتوس مشهد متشکل از دو نفر به نام های آقایان سید احمد موسوی، احسان اسحاقی می باشد که همگی از اعضای اصلی انجمن پژوهشگران رباتیک می باشند.

     تیم مین یاب روبوتوس از بین 24860 طرح به مرحله کشوری رسید و در آنجا از بین 93 طرح در رشته های مختلف ، موفق به کسب مقام دوم در رشته رباتیک گردید. قابل ذکر است که در لیگ مین یاب تنها تیم روبوتوس مقام گرفته است.

برای دیدن نتایج کلی به ادامه مطلب بروید….

برای دیدن نتایج کلی می توانید از اینجا مستقیماً نتایج جشنواره جوان خوارزمی را ببینید.

 

مدیر و موسس

همواره يادمان باشد: مردان بزرگ اراده مي‌کنند و مردان کوچک آرزو، لذا افراد بزرگ، هميشه به دنبال ايده‌هاي بزرگند و افراد کوچک به دنبال افراد بزرگ؛ پس همواره آنقدر کامل باش که بزرگترين تنبيه تو براي ديگران گرفتن خودت از آنها باشد.

نوشته های مشابه

‫27 دیدگاه ها

  1. از شما دوست عزیز که بطور فعال در زمینه علم رباتیک فعالیت می نمائید
    تشکر می شود موفق باشید

    جواب مدیر:______ممنون به هیچ عنوان نیازی به تشکر شما نیست. در ضمن بهتر نیست در سایت ثبت نام نموده و با هویت مشخص و با دل و جرات پیغام بگذارید.

  2. به هر حال شما باید از تصمیمات اشتباه مسئولین پیروی کنید .
    اون ها در واقع با محدود کردن سهمیه ها و مادی گرایی ایجاد کار های گروهی و دسته جمعی رو خدشه دار می کنند.
    به هر حال شما اگر می خواهید از امتیازات ان استفاده کنید باید حداقل 40 درصد سهمیه مشارکت در طرح رو داشته باشید.

  3. با سلام جناب سید احمدموسوی عزیز
    ما امسال در یک گروه 6نیا 2نفره می خواهیم تلاش کنیم به نظر شما اعضای
    گروه را کاهش بدهیم به 2نفر یا همین 6نفر ادامه دهیم چرا که هدف ما
    یک همان روحیه خلاقیت گروهی .پژوهش .خودباوری و….می باشد
    دوم اینکه بدون ریا خدمتتان عرض کنم استفاده از امتیاز های آن نیز برایمان مهم می باشد
    موفق باشید

  4. سلام
    ما نفهمیدیم که بالاخره واقعا اگر در جشنواره خوارزمی کسی مقام بیاورد
    عملا چه امتیازی می گیرد چون یکی از دوستان سال گذشته مقام اول را در شبیه سازی ….آورد ولی می گوید عملا نتوانسته است از امتیاز وارد شدن به دانشگاه استفاده کند جناب آقای موسوی آیا این دوست درست می گوید یانه درست است هدف روحیه … خلاق … پژوهشگرانه ..می باشد ولی این امتیازات نیز می تواند مشوق باشد به هر حال این یک سئوال است اگر جواب بدهید لطف نموده اید

    1. علیک سلام
      بله درست است ، ببینید سال های گذشته رشته روباتیک و لیگ های آن در یک کمیته ایی به عنوان کمیته روباتیک خوارزمی برگزار می شد این کمیته زیر نظر جشنواره جوان خوارزمی بود ولی در خود جشنواره نبود.
      بدین ترتیب در مسابقات روباتیک فقط از اسم خوارزمی استفاده می شد و از مزیت های عمده جشنواره خبری نبود. اساساً بدون قانون و پیکربندی اداره می شد.
      ولی امسال تمامی لیگ های روباتیک در قالب رشته روباتیک در جشنواره جوان خوارزمی شرکت کردند. تا بر این اساس برگزیدگان رشته رباتیک نیز مانند دیگر رشته ها از مزایای آن سهیم شوند.
      در ضمن در جشنواره دیگر مسابقه و رکورد و میزان خطا و … ملاک نبود ، بلکه خلاقیت ، نوآوری و ابتکار ملاک داوران بود و این گونه شد که پدر ما در آمد تا یک مقام گرفتیم.

  5. سئوالی دارم :کسانی که در جشنواره مقام آورده اند چه امتیازی در کنکور دارند آیا مقدار درصد مشارکت به چه صورت می باشد یعنی کسی که 10درصد دارد نیز امتیاز دارد تاما هم امسال تلاش کنیم اگر کسی هست جواب بده ممنونم

    1. هدف برگزاری این چنین جشواره ها:
      پژوهشگران بايد باور داشته باشند كه جسارت و توانايي ارائه طرح خلاقانه و بديع، چه در سطح شهرستان و منطقه و چه در سطح استان و سطح كشوري، بيانگر روحيه پژوهشگرانه و خلاقانه آنهاست و جشنواره جوان خوارزمي نيز هدفش نه برگزيده كردن تعداد معدودي از طرح ها، بلكه ايجاد خودباوري همگان در عرصه هاي علمي و پژوهشي است و جوانان شركت كننده در جشنواره جوان خوارزمي، طلايه داران و پرچمداران اين ميدان علمي هستند كه توسعه و تعالي جامعه در گرو آن است.
      .
      هدف از برگزاری این چنین جشنواره ها ایجاد کانالی جدید، برای ورود به دانشگاه ها یا دور زدن خدمت سربازی نیست، بلكه ايجاد خودباوري همگانی در عرصه هاي علمي و پژوهشي است.

  6. کسی از این دوستان آدرس دقیق ارم رو داره به سید بده؟
    سید جان هم عید غدیره هم دیگه میبینیم که مقام آوردی
    عیدی و مواعید ما یادت نرود واقعا خوشحال شدم که زحمات دوستان به نتیجه رسید به امید بهروزی برای همگی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا